søndag den 23. februar 2014

Barselsstrik

En hurtig opdate fra barselsstrikkerierne :) 

Den blå trøje er strikket færdig, så nu mangler den kun montering (som jeg som altid gemmer til senere!)


Jeg er rigtig glad for farvekombinationen :)

 Jeg er allerede godt igang med trøje nummer to, som har grønne nuancer.


Var ikke helt vild med farvekombinationen i starten, men nu synes jeg faktisk, at den er helt ok :) Minder lidt om mose i en skovbund :)


Tilbage til speciale-skrivning, så jeg kan tillade mig at strikke et par omgange senere ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg skal da love for, der er gang i barselsgaverne, jeg kan rigtig godt lide farverne på begge trøjer

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er to baby'er på vej, og vi ved ikke, om det bliver drenge, piger eller et af hver, så jeg må have nok på lager ;) Og så er det også en dejlig pause-aktivitet, når jeg har brug for en pause fra skriveriet ;)

      Slet