lørdag den 23. oktober 2010

Tilbage i kulden :)

Så er jeg tilbage i kulden efter en super god tur 'down under' :) Vit fik oplevet en masse de 9 dage vi var dernede. Nu er der så dagligdagen herhjemme i kulden der er på programmet igen. Jeg var så heldig at komme hjem til efterårsferie, så jeg har haft tid til at komme over jetlaget og lavet noget kreativt :) Der er blevet produceret håndklædehætter, pottenisser og smykker i laaaaaange baner :) Jeg er nemlig igang med at forberede mig til julemarkederne i november. Jeg havde planer om at nå at få lavet langt mere af det kreative, men det tog mig længere tid end forventet at komme over jetlaget. Så jeg må forsøge at finde nogle dage og weekender til at få lavet det sidste.
Så snart hætterne, nisserne og smykkerne er helt færdige, så lægger jeg billeder ud her :) I mellemtiden må I nøjes med nogle billeder fra Sydney ;)

P.S. Jeg havde mine KnitPro træpinde med hele vejen uden problemer ;)

Så er jeg kommet til storbyen :)

En tur forbi operahuset måtte man jo ;)

Den kende Harbour Bridge :)

Med fødderne i stillehavet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar