fredag den 31. december 2010

2010 var året......

....hvor jeg blandt andet:
- købte min første strikkemaskine

- fik min blog her i blogland :)
(og her ved året ende har jeg allerede fået 41 faste læsere!!!!!) :D

- åbnede min første netbutik....

- var med på julemarkeder i DK for første gang.....
(dog uden den store succes)

..... og fik strikket og syet en hel del ;)


og i den private del kunne jeg fejre at jeg....

...fik min bachelorgrad i erhvervskommunikation :)

.... og fik oplevet fantastiske Sydney med min gode veninde :)

Jeg synes, at året er gået heeeeelt vildt hurtigt! Men jeg synes dog alligevel, at jeg har fået en del oplevelser (både gode og mindre gode) med i bagagen. Jeg håber, at det kommende år kommer med nogle gode og berigende oplevelser af den gode slags! :)

Rigtig godt nytår til jer allesammen! :)

her er dækket op til fest :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar