lørdag den 5. november 2011

Endnu et færdigt projekt!

Ja, dette projekt er også rigtig gammelt! Jeg kan ikke engang huske, hvornår jeg gik igang med det - nok ca. 1 år siden! Men nu har jeg så eeeeeeendelig fået det færdigt! 
Nogen af jer, som har fulgt med bloggen i noget tid, kan måske genkende den grønne sweater, da jeg havde et indlæg om den, da jeg havde strikket den færdig.


Min ven Slavi har en garnbutik på nettet, og han ville gerne have nogle opskrifter til noget af hans garn, så jeg sagde, at det kunne jeg gøre. Jeg gik igang med det samme, men så faldt det lidt i baggrunden. Jeg strikkede den grønne med det samme, men standsede desværre op med den røde. Jeg havde strikket ryg/forstykke og ærmer på den, så det eneste, som manglede, var at strikke selve bærestykket. Og det fik jeg mig endelig taget sammen til at gøre for et par dage siden. Og så fik jeg også skrevet opskriften færdig. Den eneste forskel på sweatrene er mønsteret på bærestykket.
Den er nu sendt til Slavi, som skal stå for at få nogen til at teststrikke den :) Så jeg kan desværre ikke dele den med jer endnu.

1 kommentar: