onsdag den 12. juni 2013

Følg med bloggen - også efter 1. juli

Som flere af jer allerede er klar over, så lukker Google Read den 1. juli 2013. Google Reader er den læseliste, som I, der følger med bloggen, er tilmeldt. Men den bliver som sagt afskaffet den 1. juli, så hvis du stadig ønsker at følge min blog efter det, så vil jeg anbefale dig at finde en ny læseliste-tjeneste. Selv har jeg valgt at bruge Bloglovin, fordi at der kan jeg bare overføre min læseliste fra Google Reader. 



Det er meget nemt at tilmelde sig Bloglovin og at få overført sin Google Reader læseliste. Det eneste du skal gøre er at oprette en bruger hos bloglovin (gratis), og i tilmeldningsprocesen spørger bloglovin, som du ønsker at overføre din Google Reader læseliste :)

Bloglovin findes også som app til din mobiltelefon, så du kan følge med alle dine yndlingsbloggs på farten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar