torsdag den 3. juni 2010

Dagens produktion



Det går ikke altid som planlagt, desværre. Jeg havde planer om at få syet en hel del i dag, men det blev desværre ikke til det helt store. Jeg fik lavet nogle flere flyposer færdige, og så fik jeg syet de to klude, som I se på billedet ovenfor. De skal forestille en kanin og en bamse, og de er syet af et håndklæde, så jeg har tænkt, at de kunne bruges som vaskeklude til børn. De kan jo komme hånden ind i kluden/dyret. De var lidt besværlige at sy, så jeg ved ikke, om der kommer flere. Jeg syntes ellers, at de ville være en god idé til det spild som er, når jeg laverhåndklædehætterne. Men vi får se....

Tidligere har jeg kun lavet flyposerne i en størrelse, men da der går en del til spilde, så har jeg nu prøvet at lave en mindre størrelse. De er 25x15cm, så de har samme længde, men er lidt smallere.
I morgen skal jeg en tur til Næstved for at besøge min veninde og hendes familie (og min gudsøn!), og jeg har planer om at smutte af toget på Trekroner, så jeg lige kan snuppe forbi Stof&Stil ;) Ellers tager jeg sweateren til min svoger med til at sidde med i toget. Forhåbentligt når jeg at strikke begge ærmer......den strikkes på pinde nr. 7, så det burde jeg klare :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar