onsdag den 2. juni 2010

Nye flyposer


Efter en meget vellykket eksamen i dag, så kunne jeg ENDELIG sætte mig ved min elskede symaskine igen - og denne gang med god samvittighed ;) Jeg har et par fridage nu, og de skal udnyttes til at få strikket og syet en masse! ;)
Det første projekt er allerede færdigt, og det blev til flyposerne på billedet. Tidligere har jeg kun lavet dem med hvide prikker, men jeg fandt denne voksdug i Stof&Stil, og jeg synes, at den var så flot. Poserne er ca. 25x18cm og opfylder alle sikkerhedskravene til væskeposer til have med i håndbagage. Poserne er til salg og koster 40 kr./stk. (+evt. porto).

Næste projekt er allerede igang, så der kommer nok flere billeder i løbet af i morgen :)

2 kommentarer:

  1. Ja, helsje? ;) Hasir eru eitt sindur smartari enn teir prikkutu haldi eg :)

    SvarSlet