fredag den 6. maj 2011

Forårsmarked + venindehygge i Odense

I går havde jeg en super dejlig dag i Odense sammen med to af mine gode veninder! :) Vi besøgte blandt andet forårsmarkedet, hvor jeg fik hilst på nogle af de bloggere, som jeg følger med her i blogland :)
Her er de to veninder (Malan og Gunnhild), som jeg hyggede rigtig meget med i går! :) Vi havde en super dejlig dag i det gode vejr! :)

Jeg havde set frem til at smage nogle cupcakes fra Cupcakefrabrikken, men Julia havde ikke taget dem med til markedet :/ Men det havde Kageslottet, så vi fik købt disse muffins, som smagte rigtig godt! ;)

Der var rigtig mange stande med rigtig mange flotte sager, men da langt de fleste sager var til børn, så var der lidt begrænset, hvad jeg faldt for. Jeg købte Frede (skildpadden) fra Anne, som havde en rigtig fin og spændende stand sammen med denne Anne :) Og så købte jeg et stykke stof fra Kunstfabrikken, som jeg husker rigtig godt fra min barndom :) Og på Kunstfabrikkens stand fik jeg også en hyggelig snak med Britta, som jeg kender her fra blogland. Det var også i Kunstfabrikkens give away at jeg vandt en fribillet til markedet, og da jeg besøgte deres stand, så fik jeg også den søde lilla hjerte-ring, som I ser på billedet :) Og det sidste, som jeg købte, var det søde får, som I også ser på billedet. Jeg har kigget på det inde på amio.dk i rigtig lang tid, fordi min mor har en svaghed for dem. Så den kom med hjem som en ekstra morsdagsgave :) Den er købt fra by Skovlund.

Nu står der brunch på Christianshavn med svogeren og svigerinden på programmet! ;)

Fortsat god søndag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar