fredag den 20. maj 2011

Overspringshandlinger - igen!

......men jeg har da en god undskyldning denne gang! ;) Som jeg fortalte i indlægget i går, så skal jeg over til Newcastle for at besøge en barndomsveninde næste weekend, og når man kommer på besøg, så må man have hjemmelavede gaver med ;) Min veninde og hendes mand fik en lille pige tidligere på året, så jeg er igang med at strikke en bamse til Sigrid (som lillepigen hedder) :)
Her mangler bamsen hoved, men det er blevet strikket nu, så nu mangler den bare at blive fyldt med bamsefyld og få øjne og næse, så den kommer til at se sådan her ud. Og så skal den selvfølgelig også have en færøsweater ;)

Og så blev tørklæde nr. 4 endelig færdigt! Det er helt mørkegrå med pastelfarvede dråder. Det ligger til salg her i butikken :)

3 kommentarer:

  1. Av hvor er du altså bare dygtig til det der med at strikke :) Og ihhh hvor får man bare lyst til at blive bedre!!
    Rigtig sød gave, og smukt tørklæde :)

    Kh Anne

    God weekend

    SvarSlet
  2. Handan bamsan verður ordiliga fitt, og turriklæðið er eisini flott !!!

    SvarSlet