torsdag den 19. maj 2011

(sviger)mordagsgave

Jeg har helt glemt at vise jer et billede af tørklædet, som jeg strikkede til min svigermor til morsdag! Jeg syntes, at hun skulle have nogle lyse farver i tørklædet, så det blev gråt, lys lilla og mintfarvet. Jeg var meget nervøs for, om hun ville kunne lide det, men heldigvis var hun rigtig glad for farvekombinationen :)

Billedet her er taget inden jeg fik syet dråberne i, og jeg glemte selvfølgelig at tage et nyt billede efter. Så det må lgie vente til jeg kommer hjem til Færøerne til sommer.

Ellers får jeg mor på besøg i morgen og hun standser i over en uge denne gang, så når jeg har afleveret den sidste opgave på onsdag, så skal vi rigtig hygge! :) Vi har allerede en lang liste med spændende butikker (specielt krea-butikker), som vi skal besøge, mens hun er her ;) Og når hun tager hjem igen, så smutter jeg en tur til Newcastle for at besøge en veninde, og vi to skal så til Sunderland for at se TAKE THAT live! :D Så jeg kan næsten ikke vente med at få opgaverne overstået! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar