søndag den 9. december 2012

2. søndag i advent = ny gratis opskrift :)

Så ligger en ny opskrift klar til gratis download! :)

Denne gang er det matchende huer til vanterne fra sidste søndag.

Opskriften er til samme størrelser som vanterne, nemlig 9-12 samt voksen.

Opskriften kan downloades gratis her! :)

God strikkelyst! :)


Voksenstørrelsen sees til venstre, mens de andre er børnestørrelse


*opskrifterne er ikke teststrikkede, så der kan forekomme fejl. I er meget velkomne at gøre mig opmærksom på evt. fejl og mangler! :)

2 kommentarer:

  1. De er så fine! Jeg er ved et andet projekt, og måske er der snart ikke hue-vejr mere, men jeg skal klart have strikket et par stykker til mine piger! Tak for opskrift. Linker til dig når jeg en gang er kommet så langt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se dem! :) God strikkelyst! :)

      Slet