lørdag den 6. november 2010

Formiddags-krea :)

Dagen i dag startede med noget krea :) Jeg havdt set mønster på en syet tehætte, som var formet som en ugle, i Hendes Verden fra uge 43. Den måtte jeg bare prøve at sy, fordi den var simpelthen så sød! Og her er den så - altså min version :)

Jeg har lavet nogle ændringer i forhold til orginalmønsteret. Jeg har f.eks. også en ugle på indersiden, så hætten kan vendes og bruges på begge sider. Så har jeg også isoleret den med aluisolering, så den holder bedre varmt. Og til sidst har jeg valgt at have mønstret stof på uglens mave i stedet for ensfarvet.
Selv er jeg meget tilfreds med resultatet, så mon ikke jeg snart går igang med at klippe stof til at sy nogle flere?! ;)

2 kommentarer:

  1. Á denn drift í Kurlandsgade - heilt øvundsjúk ;)

    Hasar eru ordiliga fittar :)

    SvarSlet
  2. Det er faktist kun en tehætte - den kan bruges på begge sider :)

    SvarSlet