lørdag den 27. november 2010

Fredagsshopping i Roskilde ;)

Nu sidder jeg og hygger hjemme i lejligheden efter en dag ude i den dejlige sne :) Jeg tog en tur til Roskilde for at besøge min mors moster tidligere i dag :) Vi hyggede os med at gå runt og kigge i butikker i og omkring gågaden. Roskilde er en rigtig hyggelig by med rigtig mange gode butikker! Jeg havde dog ikke forventet at gøre det største kup inde i genbrugsforretningen! De havde rigtig mange gode ting, men da jeg ikke har plads til mere i lejligheden, så fik jeg begrænset mig til at bruge godt 70 kr. på 3 forklæder, 2 retro håndklæder, en flødekande, hækklede hjerter og knapper :) Jeg har allerede nogle krea-planer til de fleste af tingene, men jeg venter lige med at afsløre, hvad de helt konkret går ud på.... ;)

De sidste par uge har jeg forsøgt at skaffe flere filtkulger til at lave flere bordskånere. Men her i København har de været helt udsolgt! Men hos Søstrene Grene i Roskilde havde de stadig flere tilbage (eller havde fået ny forsyning), så jeg fik købt kugler til tre nye bordskånere :)


Og dagen afsluttede med fødselsdagsfest (med strik) hos min gode ven Slavi :) Og jeg fik noget rigtig lækkert garn med hjem, som jeg vil strikke til nogle modeller, som han vil lægge (gratis) i sin netbutik, som du kan besøge her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar