tirsdag den 30. november 2010

Indlæg nr. 100 = give away :)

Så er jeg allerede kommet op på 100 indlæg siden jeg startede bloggen! :) I den anledning kommer der en give away senere på ugen ;)

Sidste weekend var der julemarked i Tórshavn på Færøerne. Det var Husflidsforeningen, som arrangerede, og da min mor er formand (eller -kvinde), så var hun med til at stable det hele op på benene. Tidligere har julemarkedet været i en sportshal, men i år valgte de at flytte det ned i byen, hvor de lejede sig ind i to kulturhuse, en posthuskælder, nationalteateret og et mediehus. Som I kan se på billederne nedenfor, så var de fysiske rammer i top! Der var også rigtig mange besøgende, og de var vilde med 'de nye julemarked' :) Min mor havde en stand sammen med min faster og min kusine, og de havde også nogle af mine varer til salg.
Jeg kunne desværre ikke selv være med til julemarkedet, da jeg er igang med mine eksamener her i København :/

Nu er der så kun et julemarked tilbage, og det er allerede nu på lørdag og søndag - glæder mig! :)

Her er der nogle billeder fra julemarkedet :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar