tirsdag den 26. juli 2011

Sommer og sol

Mens I i Danmark har haft regn de sidste par uger, så har vi her på Færøerne haft sommer og sol her på det sidste! :) Og det er ikke ofte, at vi oplever det, så det har vi rigtig nydt! :) Jeg har siddet ude i solen og strikket, og sikke en udsigt jeg har haft! :)

Strikketøjet kommer med ud i solen :) Tak for de søde kommentarer om mit første babytæppe :) På billedet her kan I se babytæppe nr. 2, som næsten er færdigt. Denn gang har jeg strikket det i glatstrik og med farver :) Jeg mangler kun at strikke en kant, så forhåbentlig kommer der snart billeder af det!

Når jeg sidder og strikker udenfor, så er dette kun en lille vinkel af min udsigt! Kan man blive andet end inspireret??! :)

Ellers må I undskylde, at jeg har været sådan en dårlig blogger her i sommerferien :/ Jeg har desværre super travlt med arbejde og at besøge venner og familie herhjemme, så håndarbejde og bloggen kommer lidt i anden række lige nu.

Jeg har fået to blog awards her på det sidste - af hadla og rikkerose, som jeg er super glad for :) Tak skal I have! :) Jeg håber, at jeg snart får tid til at være med i legen og få svaret på spørgsmålene :)

Jeg ved ikke, om I kan huske min tørklæder, som jeg har strikket i løbet af foråret (og har blogget om her, her og her)......jeg forsøgte at tage nogle billeder af dem, men jeg var ikke rigtig tilfreds med dem. Nu er jeg så heldig, at en af mine kollegaer på mit sommerjob er stylist og igang med at blive en rigtig god fritids-fotograf, så hun har tilbud mig at tage nogle billeder af tørklæderne med modeller og det hele. Så jeg er super spændt på at se resultatet! :)

Ellers forsat god sommer! :) Forhåbentlig går det ikke så lang tid til at jeg igen har tid til at blogge lidt! ;)

3 kommentarer:

  1. Jeg har selv strikket mange masker med udkig til Nólsoy, bedre inspiration kan man ikke få.
    Det er nogle ret spændende tæpper, du strikker

    SvarSlet
  2. Hei !
    Det bliver spændnde at se dit nye tæppe, når det er færdigt, - det første er ihvertfald flot.
    Det bliver også spændende at se nogle "modelfotos" med dine smarte tørklæder :)

    SvarSlet
  3. Har du et link til opskriften? Har fundet tæppet på knitty.com, men forstår ikke hvordan sektion A skal strikkes

    SvarSlet