søndag den 17. juli 2011

Sommerstrik

Som tiden flyver afsted! Jeg har allerede haft ferie i en måned, og jeg har lang fra nået alt det, som jeg havde planlagt! Jeg havde håbet at kunne få lavet en masse krea, men jeg har hverken haft tid eller overskud til at komme igang. Jeg har forsøgt flere gange, men jeg har måtte opgive indtil videre, fordi de kreative idéer, som jeg havde inde i mit hoved, ikke kunne samarbejde med min fingre! :/
Men jeg har fået strikket lidt alligevel......indtil videre er det blevet til et babytæppe (se billede nendenfor) og et tørklæde til svigermor (som jeg selvfølgelig glemte at tage billede af inden hun fik det!).

Nedenfor ser I så det næste projekt, som jeg er igang med lige nu. Det er et babytæppe til min veninde og hendes kæreste, som venter en lille dreng til september :)

Jeg har fundet læder og andre typer skind frem, som jeg har planer om at lave til nogle punge, men som sagt, så vil mine fingre ikke helt det samme, som min hjerne :/

3 kommentarer:

  1. Hey! Tæppet er SÅ fint. Da du skrev indlæg om det første gang VIDSTE jeg hvad det var for opskrift, inden jeg klikkede ind og så det, har også haft et godt øje til den opskrift. :D Du har fået en blog-award inde hos mig, håber du vil være med. Kh.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot dit sort hvide tæppe, det kunne altså også sagtens ligge i min sofa og passe til mine sorte puder ...

    Men hvem der bare var baby uner det.

    SvarSlet
  3. Hej Rannvá
    Hvor ville jeg gerne lære at strikke som dig - det bare så fint det du laver.
    Jeg har netop tildelt dig en blogaward.
    Kig forbi min blog :o)

    Rikke
    www.rikkerose.com

    SvarSlet