mandag den 11. april 2011

Tørklæde no 3

Så er tørklæde nr. 3 færdigt og ligger pakket til at komme hjem til Færøerne på fredag :) Denne gang er selve tørklædet lyst naturbrun/grå-agtigt med pige-farvede dråber.

Desværre kan kameraet ikke helt fange tørklædets farve. Drengesweateren her er strikket af samme garn (den viser nok bedre farven). Tørklædet er strikket af 2-trådet Tøting-garn (fås ikke længere) og dråberne er strikket af 2-trådet Sirri-garn.

Tørklædet har samme hulmønster som de to første.

Jeg overvejer at lægge alle tre tørklæder til salg i butikken......men jeg er lidt i tvivl, om de er noget for det danske marked. Hvad synes I?

6 kommentarer:

  1. Det er meget flot.. er vild med de mange detaljer i din strik ☺

    SvarSlet
  2. Hej Rannva, Jeg har lige givet en award til dig - hvis du har lyst til at være med på legen så kan du finde den på min side
    K/ Stine

    SvarSlet
  3. Hej !
    Synes det er nogle smarte tørklæder du har strikket, - rigtig søde !!! og selv om det nok ikke lige er sæson for uldtørklæder i Danmark i øjeblikket, vil de være dejlige til efteråret/vinteren.
    Kh Rannvá

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer! :) Og en speciel tak til Stine! :)

    SvarSlet
  5. Hej Rannvá. Jeg søger lige præcis denne facon på et tørklæde. Må jeg spørge hvor du har købt den?
    Mvh Susan.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susan,
      Jeg er blevet mor til to små drenge med kun 20 måneders mellemrum, og derfor er bloggen blevet helt forsømt.
      Tørklædet har jeg strikket ud fra en traditionel opskrift på færøsjal, Jeg har bare ikke strikket sjalet færdigt, men lukket maskerne af, når jeg har strikket borten færdig :)

      Slet