torsdag den 30. juni 2011

Så kører vi igen!

Så er strikkepindene ENDELIG fundet frem igen! :) Det er super dejligt at være igang igen efter den ufrivillige pause på en hel måned!
Jeg er begyndt på at strikke et babytæppe, som jeg har fundet opskrift på her. Jeg synes, at det er lidt anderledes og sjovt :) Jeg har en svigerinde og to veninder, som er gravide i øjeblikket, så jeg har ikke bestemt mig for, hvem tæppet er til endnu.

I øjeblikket er jeg hjemme hos mor, og mor har et helt rum kun til håndarbejde og kreative ting, så vi har planer om lidt af hvert ;) Da mor var i Danmark i maj, så var vi en tur inde i Skindhuset, og der fandt vi nogle skindrester, som vi har planer om at sy til et eller andet. Skindstykkerne ligger klar til at blive kreeret til noget....vi mangler bare et par ekstra timer i døgnet for tiden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar