onsdag den 4. april 2012

'Rósa' færdig i påskeferien :)

Der har været lidt stille her på bloggen for mit vedkommende......det er fordi, jeg har haft travlt på arbejdet, og her i påsken har jeg mor og søs på besøg :) Det betyder, at der ikke er så megen tid til strikketøjet.....men nogle omgange er der dog blevet strikket......


(den dårlige billedkvalitet skyldes, at billedet er taget med min mobiltelefon)

Jeg er (som altid!) ikke helt tilfreds med det endelige resultat, men jeg har ikke mod på at tage den op igen. Så jeg må bare leve med, at resultatet kun blev 'acceptabelt' ;)

Jeg havde planer om at lave en opskrift til den, men jeg måtte 'snyde' en del for at den kunne blive færdig, så der kommer desværre ikke nogen opskrift :/

Men jeg er allerede igang med et andet strikkeprojekt, som kommer til at resultere i en opskrift - endda i flere forskellige størrelser :) Jeg har et mål om at være færdig med den om ca 10 dage, som er meget ambitiøst, men ikke umuligt ;)

Jeg håber, at I alle har en rigtig god påske! :)

2 kommentarer:

  1. Jeg venter spændt på at se dit nye projekt med opskrift. Elsker simpelthen dit håndværk :)

    SvarSlet