søndag den 9. maj 2010

Morsdagsgave :)

Så var der igen mors dag :) Det er noget, som mig og min søster altid har gjort meget ud af at fejre :) Vi plejede at købe en lille gave, og så lave morgenmad på sengen til vores forældre :) Men nu hvor jeg bor i Danmark, så må jeg bare nøjes med at sende en gave hjem til mor. I år havde hun ønsket sig en bolero fra Drops, så den havde jeg strikket til hende. Så havde jeg også gemt nogle Bogø marcipanæg med nugga fra påsken, fordi jeg ved, at det er en af de bedste ting hun ved! ;) Og så fandt jeg en bagebog i Føtex. Hvis jeg husker rigtigt, så var den lavet i samarbejde med Odense Marcipan, og alle opskrifterne var baseret på marcipan og chokolade. Min mor har en stor sød tand, og hun elsker at bage lækre fristelser, så det var noget der faldt i hendes smag ;)
Jeg håber, at alle mødre får en dejlig og hyggelig mors dag :)
Her får I lige et billede af bolero'en, som jeg strikkede til min mor. Opskriften finder I her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar