mandag den 17. maj 2010

Tilbage til civilisationen!


De sidste par dage har jeg arbejdet i døgndrift på at få min BA-projekt færdigt! Jeg har siddet ved spistebordet herhjemme eller ude på skolen de seneste uger, så jeg har næsten ingen kontakt haft til omverdenen! Kl. 9 i morges blev det så afleveret, og det er en KÆMPE lettelse! Så nu er jeg en del af civilisationen igen ;)

Jeg tillod migselv at have nogle helt få og små strikkepauser ind imellem ;) De pauser brugte jeg på at strikke en sweater (den på billedet) færdig, som jeg startede på i januar. Jeg mangler nu kun at hæfte trådene og finde nogle fine knapper. Den er magen til flere, som jeg har strikket tidligere til migselv og andre, men jeg har ændret lidt på farvesammensætningen. Den er strikket af skipstrøjegarn fra Snældan og kanterne er strikket med dobbelt Sirri 2-trådet garn. Den er super varm, så den kommer nok ikki i brug før til efteråret.

Nu er eksamenssæsonen begyndt, så der er desværre ikke så megen tid til kreative projekter :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar