onsdag den 26. maj 2010

Sweateren endelig færdig! :)



Så blev den endelig færdig - eller næsten! :) Den mangler stadig knapper.....jeg kan bare ikke bestemme mig for, hvilke knapper den skal have. Har I nogle forslag?
Jeg forventede, at den ikke kom i brug før til næste vinter, men nu er det så køligt om aftenen igen, så den har allerede været i brug!

Næste projekt bliver at få sweateren til min svoger færdig! Jeg tror, at jeg startede på den inden påske, men så har jeg lavet alt muligt i mellemtiden, så den har bare ligget i en kurv. Men nu har jeg sat mig for, at den SKAL være færdig, da jeg tager hjem til sommers! Her kommer en lille smagsprøve på sweateren..... :)



2 kommentarer:

  1. Hej. Har du opskriften på den øverste sweater? Jeg har forsøgt at. Finde en opskrift på en islandsk sweater med knapper, men det har været næsten umuligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette :)
      Hvis du går ind under fanebladet "patterns" her på siden, så kan du downloade opskriften gratis :) Ellers tror jeg, at du kan finde opskrifter op islandske sweatre på istex.is

      Slet