lørdag den 22. maj 2010

(Rice) skåle i Netto


Jeg har længe ønsket mig skålesættet fra Rice, men jeg har ligesom ikke helt været villig til at give 275 kr. for det. I går kom så Nettos tilbudsavis for næste uge, og de har skålene på tilbud til 69 kr.!!!! De er ikke ægte Rice-skåle, men det ligner fuldstændigt! Jeg fandt dem allerede i min Netto i dag, og jeg kunne ikke bestemme mig til, hvilken farvekombination jeg bedst kunne lide, så jeg købte en af hver ;) Jeg tror, at jeg kommer til at beholde sættet til venstre på billedet, og det andet sæt ender nok som en gave til en af mine veninder.

Ellers er dagen nydt udenfor i solen! Det er så dejligt med det gode vejr! Bare lidt surt at skulle sidde udenfor med dårlig samvittighed over den opgave, som man i virkeligheden burde sidde indenfor og skrive! "Heldigvis" bliver vejre lidt koldere i næste uge, så man bare skal sidde indenfor og læse og skrive! ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar