lørdag den 5. marts 2011

Buket i strik

Imens at jeg sidder og strikker, så kan jeg godt lide at have tv'et tændt, og så ser jeg bare det, som vises på tv lige da - er faktisk ligeglad hvad der vises. For tiden er VM i ski-disipliner i Oslo, så jeg har set et par konkurrencer ;) Og jeg har lagt mærke til, at de får nogle flotte buketter, når sportsfolkene får medaljer. Først troede jeg, at det var gran, kogler og blomster, som var placeret i et lille græskar, men når jeg kiggede lidt nærmere, så så jeg, at det var strik! :D

Det ser ud til at være et strikket rør med rib (2 r, 2 vr), og så er 'blomsterne' sat ned i den. Jeg synes, at det er en genial idé! :)

Idéen med det strikkede 'silkepapir' er helt sikkert noget, som jeg vil forsøge ;)

(Billederne stammer alle fra google.com)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar