lørdag den 12. marts 2011

Husk give away! Trækkes i morgen! :)

Du kan stadig når at være med i min lille give away, som jeg trækker i morgen. Gå ind her for at deltage! :)

Nu til noget helt andet! :)
Jeg elsker at være hjemme hos min mormor, fordi hun har rigtig mange skabe og skuffer som er fyld med spændende ting og sager! Og jeg får altid lov til at rode det hele igennem ;) Og da jeg var og besøgte mine bedsteforældre til jul, så fandt jeg denne fantastiske bog, som min mormor har købt tilbage i 70'erne for 'hele' 17 kr.! ;)

Det er en japansk bog af Misako Murayama med super flotte korsstingsmotiver i alle regnbuens farver!

Selv er jeg ikke så meget til broderi, men jeg har tænkt mig at bruge motiverne til strik - altså at strikke dem istedet for at brodere. Er det en dum idé?

Alle mønstrene egner sig ikke til at strikke, men jeg tænkte mig at bruge dem som inspiration til noget a'la hønsestrik :)

Mon ikke nogle af dem her kunne være søde på et babytæppe eller som motiv på en børnesweater? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar