fredag den 4. marts 2011

Test med photocollage

Jeg har i rigtig lang tid ledt efter et billedbehandlingsprogram, som jeg kunne bruge til billederne, som jeg har her til bloggen. Jeg ved at mange bruger PhotoScape, men jeg kan ikke få det til at fungere på min Mac :/

Efter at Karen endnu engang havde et indlæg om programmet, så gik jeg igang med at lede igen. Og jeg fandt Picasa fra google, som jeg så nu er gået igang med at bruge. Det kan ikke alt det, som PhotoScape kan, men jeg fik den til at lave denne collage :) - noget, som jeg rigtig længe har ville prøve :)

Ellers fik jeg en lille overraskelse, da jeg kom ind på bloggen her i dag, fordi jeg kan se, at jeg nu har 45 faste læsere! :) Og det skal fejres! Jeg kommer med en give away i løbet af weekenden, så hold et øje med bloggen ;)

1 kommentar:

  1. Tað var ikki eiti á - eg má heldur spenna meg út, at dyrgja eftir fleiri lesarum :)

    SvarSlet