søndag den 20. marts 2011

Weekendbagning

Desværre har jeg slet ikke haft tid til at gøre noget kreativt her i weekenden :/ Weekenden er gået med lektier og arbejde, så det kreative må vente til næste weekend. Men hænderne har alligevel være igang, fordi jeg havde lovet at bage til min venindes fødselsdag i fredags.

Jeg havde tilbudt mig at lave After Eight-muffins, som bestod af en kakaomuffin med pebermynte-smørkrem og chokolade. Pebermyntekremen blev sprøjtet på med en ny sprøjtepose, som jeg havde fundet inde i Notre Dame, og jeg synes, at det blev helt ok pænt :) Jeg glemte desværre at tage et billede af dem, så I må nøjes med et billede af bananmuffins med kakao-smørkrem, som jeg lavede her i aften.
Jeg synes, at det var rigtig sjovt at gøre lidt ud af pyntningen. Det er super nemt og (synes jeg selv) ser flot ud :)

1 kommentar: