tirsdag den 15. marts 2011

Øv!

Jeg havde tænkt mig, at dette sjal skulle fungere som et lille halstørklæde til migselv........men det blev alt for lille! Øv! Jeg er rigtig glad for farverne og hulmønsteret, men jeg kan desværre ikke bruge det :/

Det har ca. størrelsen på et børnesjal, så jeg vil forsøge at finde en sød pige i familien, som kan bruge det.

Noget, der til gengæld gik godt i dag, var at jeg fandt disse to, da jeg købte ind i Rema1000 i dag. Jeg har fået en svaghed for ugler, så disse to måtte med hjem til mig! ;) Nu står de på min kommode og holder styr på mine målebånd og småting :)

Og dette viskestykke kunne jeg heller ikke så for! ;) Jeg havde tænkt mig at bruge det som stof og sy noget ud af det, men jeg kan ikke få migselv til at klippe i det!

2 kommentarer:

  1. En heldig lille pige der får det sjal... det er super flot!

    SvarSlet
  2. Tak for det! :) Jeg må bare slå nogle nye (og flere!) masker op til et nyt forsøg! ;)

    SvarSlet