fredag den 24. juni 2011

Dagens udsigt!

Mors arbejdsplads arrangerer hvert år en tur ud i den færøske natur, og i år inviterede mor mig med, fordi de skulle ud på en af de få øer, som jeg ikke havde besøgt tidligere. Færøerne består af 18 øer, hvoraf jeg kun manglede at besøge 2 af dem, så jeg takkede ja til invitationen :)
Øen, som vi besøgte, hedder Koltur, og den har ingen faste beboere. På den er der en 477m højt bjerg, som vi alle besteg :)

Her har I udsigten fra toppen. Kan man andet end at blive inspireret?? :)

Her er et billede af mor med det 477m høje bjerg i baggrunden.

Vi havde en super god tur med både sol og regn :) Nu er benene godt trætte, så nu skal vi hygge foran fjernsynet med strikkepindene resten af aftenen ;)

3 kommentarer:

  1. Hov.. jeg har da vist været på Koltur... Ligger den ikke lige ved siden af Hestur? Men syntes da at der boede en familie derude dengang.. Hmm.. måske husker jeg forkert.
    Men smukt er der nu på Færøerne, hvor vil jeg gerne tilbage engang :)

    God ferie

    SvarSlet
  2. Hej Anne,

    Jo, Koltur ligger lige nord for Hestur, og der boede en familie derude for nogle år siden - så du husker korrekt :)
    Her er meget smukt om sommeren, så jeg er heldig at kunne være herhjemme i næsten 2 måneder denne gang! :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt; jeg må da hellere sætte Koltur på listen over steder, jeg må hen, næste gang jeg rejser til Færøerne

    SvarSlet