tirsdag den 21. juni 2011

Sommerferie!!! :)

Så fik jeg afsluttet min sidste eksamen i denne omgang! Jeg var super nervøs, fordi jeg har også haft eksamen i fredags og i går, så jeg havde ikke haft tid til at forberede mig til i dag. Men heldigvis klarede jeg at bestå! :)

Min lillesøster havde også sin sidste eksamen i dag, så nu er hun blevet student! :) Hun har klaret sig så super godt (med en masse 11-taller og nogle enkelte 13-taller også!!!!), så jeg er super stolt af hende! Kunne bare ønske, at jeg var derhjemme for at fejre det sammen med hende i dag!

Mor har sendt mig dette søde billede af min smukke lillesøster!

I morgen får hun eksamensbeviset, og så er der fest! Og jeg har en lille overraskelse til hende......oprindelig skulle jeg have min sidste eksamen den 1. juli, men jeg fik flyttet rundt på dem, så jeg kan komme hjem til studenterfesten.....men det ved hun ikke noget om.......så i aften tager jeg flyet hjem til Færøerne og overnatter hos en veninde, og så har jeg tænkt mig at overraske hende i morgen ;) Glæder mig helt vildt til at se hendes reaktion! ;)

Ellers står der sommerferie med en masse arbejde, hygge sammen med familie og venner, planlægning af studie og forhåbentlig også lidt krea på programmet de næste to måneder! :)

God sommer! :)

3 kommentarer:

  1. Tillykke til jer begge to.
    Hvor er det skønt, at du sådan bytter eksamen for at tage hjem, sikke en dejlig overraskelse for din søster - god tur

    SvarSlet
  2. Tillykke med sommerferie og tillykke med lillesøster. Man kan jo simpelthen være så stolt af den slags :)
    Og sikke hun da ligner dig!

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Tillykke begge to. Hils alle du ser på Færøerne jeg savner min familie i Torshavn helt vildt!

    God tur..

    K/Stine

    SvarSlet