torsdag den 2. juni 2011

En oplevelse for livet

Så var jeg tilbage i Danmark efter en HELT FANTASTISK tur i Newcastle og Sunderland!!! :D Jeg fik besøgt min barndomsveninde Erla og hendes familie, og så var vi to jo til Take That koncert i Sunderland - en kæmpe oplevelse!!! :D

Så var vi klar til koncert ;)

Selv om vi først var der ca. 1 minut inden Take That gik på scenen, så var vi så SUPER heldige at få en ståplads helt forrest, så vi fik næsten hilst på drengene......eller 'mændene' må de nok hellere kaldes nu ;)

To super glade og tilfreds Take That-fans ;) Det var langt mere en kun en koncert - det var et kæmpe show med alt tænkelig og utænkeligt!

Så til jer, der har billetter til deres koncerter i Parken i juli, så kan jeg bare sige, at I skal glæde jer!!!!! :D

2 kommentarer:

  1. Wuhu!! Jeg glææææææder mig til d. 15. juli :-D

    SvarSlet
  2. Jeg kunne tænke mig at komme med dig til at se dem igen den 15. juli! ;)

    SvarSlet