torsdag den 23. juni 2011

Fest, mad og gæster

Så har vi fejret og festet for lillesøster med masser af god mad, et stort kagegilde og masser af gæster og gaver! :)
Her er nogle billeder fra dagen :)

Som jeg nævnte i det sidste indlæg, så var jeg kommet hjem til Færøerne uden at lillesøster vidste det. Hun var lidt ked af, at jeg ikke kunne være der (troede hun) og fejre sammen med hende, så hun blev rigtig overrasket, da jeg kom ind og vækkede hende i går! :)

Min mor kender en dame, som er rigtig god til at lave flotte kager, så hun havde bestilt 2 studenter-kager, og de var super flotte! Den ene (ovenfor) var formet som en studenterhue og den anden (nedenfor) have en lille hue, en bog og navn og dato på :) Og så smagte de også meget godt! ;)

Nu har vi så fået sommerferie - sådan rigtig, så nu tror jeg, at det er på tide, at jeg finder strikkepindene frem igen og lader krea-idéerne tager over i noget tid ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar