lørdag den 1. oktober 2011

Advarsel!

Hvis du har en svaghed for god lakrids, så må jeg her komme med en lille 'advarsel'! Jeg var forbi hos min tepusher forleden, og hun fortalte mig om de utrolig lækre B-lakridser med hvid chokolade og passionfrugt, som hun havde fået fra Bulow. Og her kommer advarslen: LAKRIDSERNE ER STÆRK VANEDANNENDE! ;) 

Det er simpelthen så gode, at det er helt farligt! ;) 1-2-3 og så var bøtten allerede tom! 
Godt at jeg ikke kommer til at mangle te igen lige foreløbig ;)

Ved siden af bøtten kan I se et af mine alt-for-mange igangværende strikkeprojekter! ;)

Ellers vil jeg gerne sig "velkommen til" til de nye læsere! :) Her på det sidste er der kommet flere til, så det er rigtig dejligt! Jeg håber, at I får noget ud af at følge med her :)

For ca. to uger siden skiftede jeg til den nye blogger-brugerflade, og den indeholder rigtig mange nye og spændende ting. F.eks. findes der statistik over alt muligt. I dag fandt jeg ud af, at de fleste, som besøger min blog, kommer fra DK (nok ikke den helt store overraskelse), og USA ligger på 2. pladsen! Det synes jeg er meget interessant, fordi jeg skriver jo på dansk, så amerikanerne kan ikke forstå, det, som jeg skriver. Men det forhindrer dem dog ikke I at besøge bloggen alligevel :)

Fortsat god lørdag! :)

3 kommentarer:

  1. Åh ja det er noget af det bedste lakrids det de kære the-pushere er begyndt at sælge, jeg er også glad for at theen holder længe her hos mig, for ellers uh uha uha.. Dit strikkeprojekt ser ellers spændende ud.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Fantastiske lakridser:-) Min favorit er dog stadig nr.5
    Spændende projekt!
    KH Vibeke

    SvarSlet
  3. Kanska fer postmaðurin at koma forbí við einum ílati av lakress :) - fór ordiliga at munga

    SvarSlet