torsdag den 13. oktober 2011

Søstrene kan!

Jeg mødte lidt for tidligt til undervisningen i dag, så jeg smuttede en hurtig tur forbi en af Søstrene Grenes butikker.......og jeg endte desværre med at købe en masse!

 Jeg købte blandt andet disse acryl-bokse, som jeg har ønsket mig rigtig længe, men jeg syntes, at det var lidt for dyre......men nu kan de fås rigtig billigt hos Søstrene :) Så jeg fik ryddet op og ommøbeleret i mine hobby-ting i dag ;)

 Og disse manillamærker kunne jg heller ikke gå forbi......men jeg tror nu mest, at det er på grund af æsken, at jeg faldt for dem ;) Tror, at jeg måske vil bruge manillamærkerne til 'til og fra-mærker" til jul :)

Søstrene har også fået rigtig billige cellofanposar i tre forskellige størrelser, som Karen fortæller om her. Jeg har lige købt cellofanposer på nettet, som faktisk var meget dyrere end dem hos Søstrene :/

Og til sidst får I et billede af, hvad mine tomme Bulow' Lakrids bøtter bliver brugt til ;)

Nu står der masseproduktion af grydelapper på programmet for resten af aftenen........isolering til 60 stk. grydelapper skal klippes! Håber ikke, at jeg får alt for mange vabler :/

2 kommentarer:

  1. Åh hvor fine ting fra søstrene! Dem blir jeg nok også nødt til at købe... ;)

    SvarSlet
  2. Ha! Smart, jeg skulle lige til at bestille cellofanposer, så må jeg nok et rend derind! (eller lokke familien ud i Fields en tur?)

    SvarSlet