fredag den 7. oktober 2011

Svigermors blomster

Så var denne også helt fædig :) Har ikke bestemt mig til, hvem skal have den eller om den måske skal sættes til salg i butikken.


Sweateren er strikket af garnrester (ligesom den her) - en blanding af 3-trådet Snældan-garn og Navia-garn (100% uld).

Jeg er i øjeblikket kun igang med 2 strikkeprojekter, som ikke er så meget efter min standard ;) Den ene mangler jeg garn til (mor er sat på sagen) og den anden er jeg ved at få lavet færdig....... :)

Inden jeg starter på et nyt strikkeprojekt, så har jeg planer om at få syet nogle grydelapper, så jeg har nogle på lager til julemarkederne. Nu får vi se, om jeg kan holde mig fra at starte på noget nyt ;)

God weekend! :)

3 kommentarer:

  1. Den er så fantastisk! Jeg er dybt misundelig over at du kan lave så smukke ting. Hvis nu du sætter den til salg...hvilken størrelse er det så? :D

    SvarSlet