tirsdag den 17. januar 2012

Forberedelser

Så er jeg så småt gået igang med forberedelserne til London........og først på listen står strikkepinde og garn ;) Men hvor meget garn skal jeg tage med? Og hvilke tykkelser? Jeg har planer om at strikke et par fødselsdagsgaver, mens jeg er derover, så jeg skal have noget med, men jeg vil ikke tage for meget med. Jeg kan jo købe mere garn derover.......


Lige nu ligger det hele op spisebordet - noget må sorteres fra, da jeg ikke kan tage så meget med. Men jeg har store problemer med at vælge fra.......

2 kommentarer:

  1. Uha ja. Det ville være frygteligt at komme til at mangle! Jeg slæber også konstant rundt på mit hækletøj/strikketøj. Tænk hvis man lige fik 5 minutter - så kan man jo ikke bare sidde og glo, vel? ;-)

    Tak for mail i øvrigt! Det er alletiders.

    SvarSlet
  2. Alt er líka lekkurt, so eg skilji væl har er ringt at velja ;)

    SvarSlet