fredag den 27. januar 2012

London-shopping

Dagen i dag har jeg tilbragt inde i centrum af London :) Jeg havde planer om at forsøge at finde nogle garn-/håndarbejdsbutikker, men jeg kom til at bruge for megen tid på High Street Kensington og Oxford Street, så jeg kom ikke så langt. Men inde i Selfridges på Oxford Street er der en Cath Kidston-afdeling, og der fandt jeg disse søde knapper :)


Til jer, der ikke kender til Cath Kidston, så kan det måske sammenlignes med GreenGate, men de har mere børnetøj og andre sjove ting. Jeg så, at de havde fået en taske, hvor der stod "Knitting Bag" på, og så havde de også noglet sjovt sytilbehør :)

Planen er så nu at tage til Waterloo i morgen for at besøge denne garnbutik :) De har strikkeklub hver onsdag og torsdag aften, så det har jeg tænkt mig at prøve :) Og Loop i Angel, som jeg besøgte tilbage i oktober, skal jeg også lige forbi :) Det var en rigtig hyggelig butik med rigtig mange spændende garner og tilbehør.

Jeg havde hørt, at der var en butik her i London, hvor man kunne købe danske madvarer og slik. Så jeg gik på jagt i dag ;) Og jeg fandt butikken, som hedder Scandinavian Kitchen, hvor de sælger skandinaviske spæcialiteter, som f.eks. remulade, knækbrød, rødkål, marcipan, leverpostaj og Amo's rugbrødsblanding :) Selv om jeg kun har været herover i en uge, så savner jeg rigtig meget nogle ting, som f.eks. rugbrød, leverpostaj og lakrids ;) Så der skal jeg helt sikkert forbi nogle gange mens, jeg er her ;) Butikken er også en café/restaurant, hvor du bla. kan købe smørrebrød :)

Jeg havde planer om at aftenen skulle bruges til at se semifinalen i EM-håndbold og strikke imens, men kampen er allerede overstået, så jeg må finde på noget andet......rigtig sjovt, at Danmark kom i finalen igen :) Forhåbentlig kan jeg følge med finalen på en eller anden måde på søndag! :)

God weekend! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar