mandag den 4. juni 2012

Nu med blog-shop! :)

Som måske nogle af jer allerede har lagt mærke til, så er der kommet en shop her på bloggen :) I kan besøge shoppen ved at trykke på fanen "shop" øvers her på bloggen :)


Jeg er stadig igang med at designe dens udseende og fylde den op med varer, så den ser ikke ud af så meget lige i øjeblikket....men det skal nok komme ;)
Jeg var lidt træt af min butik hos Amio.dk, så jeg tænkte, at der skulle ske noget nyt. Og via hende her fandt jeg et system, som gør, at jeg kan have min egen butik her på bloggen :)

5 kommentarer:

  1. Ynski mær eisini handil á blogginum :)

    SvarSlet
  2. Super sejt, glæder mig til at handle, og må da også selv se at få lavet butik på bloggen :-)

    SvarSlet
  3. Gratulerer med blog-shop! Det har jeg også tenkt litt på - god idè i hvertfall. Mye fint du selger :)

    SvarSlet