lørdag den 9. juni 2012

Ny Fiskars

Jeg var en tur forbi i Skandium tidligere på ugen, fordi jeg ville købe nogle tallerker til mit søde Mon Amie stel, som jeg ikke kan få i Danmark. Desværre var tallerkerne udsolgt, så jeg gik en rundtur i butikken og kiggede på alt det fantastiske skandinaviske design, som de har i butikken. 


Og blandt Mumi-tingene hang denne Fiskars saks og råbte på mig ;) Jeg står ikke og mangler en ny Fiskars, men jeg kunne bare ikke lade denne ligge, fordi farverne er bare så flotte! :) Jeg har rigtig gode erfaringer med Fiskars sakse, som jeg bruger til alt mellem himmel og jord! Deres sakser af denne størrelse (21 cm) bruger til at klippe stoffer med.


2 kommentarer:

  1. Ordiliga flottir litir! Eg havi eisini sæð teir við blomsturmynstri í onkrum blaði, haldi eg. Hugsaði, at tað var nakað fyri meg. Havi eisini brúk fyri einum nýggjum ;)

    Ordiliga fitt stell, tú samlar uppá.

    SvarSlet
  2. Nogen gange er der bare nogen ting man MÅ eje;))

    SvarSlet