lørdag den 30. juni 2012

Feriestrik

Så var min ferie desværre allerede slut! :( Kunne tænke mig at blive meget længere på Amager, men hverdagen i London er først overstået om halvanden måned.

Mens jeg var hjemme på Amager fik jeg strikket lidt.....jeg viste jer nogle strikkeprøver for nogle dage siden, og den ene er nu blevet til en sweater :)


Jeg har strikket denne i størrelse 1 år, og arbejder på at lave opskrift til den i størrelse 1 og 2 år :) Denne bliver nok til en fødselsdagsgave til efteråret :)

Fortsat god weekend! :)

5 kommentarer:

  1. Oi så fin den ble! Liker godt mønsteret.

    SvarSlet
  2. Altså, hvis du skal øve dig på en ny model, så har jeg en lille pige der ville elske at sidde model for en af dine trøjer ;0)

    Ej, spøg til side - Den er blevet rigtigt skøn, Jeg håber at jeg når at blive god nok til at strikke inden Alba er for stor, så jeg kan lave en hjertetrøje til hende

    SvarSlet
  3. hvor er den bare super skøn, øv at Milas snart er for stor til dine skønne opskrifter :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer! :)

    Micha, mine opskrifter er meget simple, så de kan let omregnes til andre størrelser :) Ellers strikker jeg næsten alle mine ting til små børn i familien eller mine venners børn, og de bliver også ældre, så måske mine opskrifter også vokser med dem ;)

    SvarSlet