onsdag den 6. juni 2012

Strik-slik

Da jeg blev færdig med drengesweateren i tirsdags, kunne jeg ikke lade være med at starte på en pigeversion ;) Farverne, som jeg har fået af Dorthe er bare så lækre, så jeg tænkte, at jeg bare kunne gå gang med at strikke julegaver ;)


Jeg synes, at farverne er så søde og flotte, at de får mig til at tænke på slik og bolcher, mens jeg strikker ;)


Her er drengesweateren strikket færdig :) Jeg har dog ikke fået taget mig sammen til at starte med at hæfte ender - min yndlings beskæftigelse ;)

5 kommentarer:

  1. Hold da op de er flotte- jeg er stolt over at jeg kommer til at sælge dine designs..... TAK

    SvarSlet
  2. skønne skønne farver... :)

    SvarSlet
  3. Åhh Rannva du er godt nok bare så dygtig og produktiv :) Har lige kigget dine opskrifter igennem igen og glæder mig så meget til jeg kan gå igang med at strikke efter eksamen. Og skal så meget prøve noget af dit på et tidspunkt :)

    Kh

    SvarSlet