mandag den 2. juli 2012

Søndag på Gabriel's Wharf

En af mine søde kollegaer her i London er uddannet guldsmed og arbejder også som det ved siden af. Hun arbejder på et værksted på Gabriel's Wharf i South Bank i London. Hun har flere gange snakket om, hvor hyggeligt området var, og jeg ville gerne se hendes smykker, så dagen i går blev tilbragt i området der.

Her kommer lidt billedspam fra dagen :)


Min kollega, Birita á Mýrini, laver super smukke smykker af sølv og guld. Hun laver de flotteste ringe, som I kan se på billedet ovenfor. Ringene har en lille løkke på, og alle er forskellige, så de kan sætte sammen. Her har hun to af ringene på.......


Som I kan se på billedet, så ligner de en sløjfe :) Er de ikke super fede?! :)


Her har hun tre forskellige ringe på :)


Hun har også lavet nogle ringe med vintage knapper i :)


Rigtig flotte knappe-ringe :)


Birita laver mange smykker som denne på billedet. Smykkerne er groft slibet (tror jeg det hedder) og har mange kanter. Her er det en halskæde hun har lavet på bestilling.


På vejen hjem gik jeg langs Thames'en. Som I kan se her, så er der også strande midt i London ;)


Her er der en der tegner en fyr vi alle kender :)


På en væg uden for Royal Festival Hall var der digte fra hele verden


Bag Royal Festival Hall var der et madmarked med spændende mad fra hele verden :) Her er jeg igang med et 'North American Flatbread' :)


Udsigten fra Golden Jubilee Bridge :) Som I nok kan se på billedet, så var vejret meget skiftende....solskin det ene øjeblik og så regn og blæst det næste øjeblik! Men det er nu ikke andet end det jeg er vandt til fra Færøerne ;)

En dejlig afslappet søndag i en rigtig hyggelig del af London :)

1 kommentar: