torsdag den 18. oktober 2012

Flere julegaveidéer :)

Nu er der stadig lidt tid til der er jul, men jeg ved, at mange er allerede begyndt at tænke på julegaver :) Derfor har jeg været igang med symaskinen igen, og denne gang kom der syv forskellige grydelapper ud af maskinen :) Denne gang har jeg lavet åbningen større, så nu skulle alle kunne bruge dem :)

Grypelapperne er til salg i webshoppen :)


Jeg er en af dem, der har ordnet næsten alle julegaverne inden 1. december, så jeg kan nyde den god julestemning uden stress :) ....eller næsten.....jeg plejer jo at arbejde rigtig meget i decembermåned, men det tæller ikke rigtig, fordi det er i en gavebutik, hvor der er god stemning, super søde medarbejdere og glade kunder :) 

2 kommentarer:

  1. Haldi eg fari at ynskja mær handan svarta við stjørnum :)

    SvarSlet
  2. Skønne grydelapper, formen er bare så fin!
    Rigtig god gaveidé:)

    SvarSlet