mandag den 15. oktober 2012

Jeg er solgt!

.....til dette garn fra Rasmilla! Jeg er sikkert den sidste i kongeriget - måske hele verden - til at opdage, hvor fantastisk dette garn er! Det er en blanding af uld og bomuld! Jeg vidste slet ikke, at det var muligt! Jeg strikker aldrig med bomuld, da jeg ikke kan lide det 'faste' udtryk det giver. Med det mener jeg, at man ikke kan forme noget, som er strikket af bomuld. Men tilgengæld er bomuld rigtig blødt. 


Jeg har helliget mig til uldgarn, fordi jeg synes, at det er så rart, at jeg kan forme det, som jeg har strikket. Og så er det også rigtig varmt, og noget af ulden er forholdsvis blød. Med Yndlingsgarn fra Rasmilla har jeg fået blødheden fra bomulden samt 'formgivnings-muligheden' fra ulden :) Jeg har kun strikket et lille stykke endnu, og jeg er allerede solgt! :) Og prisen på det er også meget fin - 29,50 kr. for 50 gr. :) Så dette kommer jeg helt sikkert til at strikke mere af i fremtiden :) 

De super flotte turkisfarvede procelænskrus i baggrunden i billedet har min veninde Lív lavet. Hun har sammen med Fríða bloggen freeleif, hvor du kan følge med deres kreaunivers :) Lív laver super flotte ting af porcelænsler, og Fríða er i lære som møbelsnedker, og hun viser nogle af sine flotte møbler. 
Jeg kunne ønske, at krusene var til mig, men de står bare og venter på at blive afhentet af min søster :(

P.S. Dette er ikke et sponsoreret indlæg - hverken for Rasmilla eller freeleif.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar