lørdag den 5. maj 2012

Inspiration

Jeg synes, at jeg bliver inspireret af alt og alting! ;) Nogle perioder mere og andre perioder mindre. Her på det sidste har der været rigtig mange ting, som har inspireret mig.....blandt andet de forskellige diagrammerne i broderibladet, som jeg købte i sidste uge.


Jeg faldt helt for dette mønster, fordi det giver mulighed for rigtig gode farvesammensætninger :) Jeg gik igang med det samme, og resultatet kan ses til venstre i billedet. Det ligner måske ikke så meget cirkler, som på diagrammet, men jeg er rigtig glad for det.......minder mig lidt om patchwork eller neverkont :) 


Sådan ser det ud broderet (i bladet)......jeg synes, at det er sjovt at se, hvor forskellige udtryk man kan få ved at strikke et broderimønster med andre farver :)

Nu står der FA Cup-finale mellem Chelsea og Liverpool på programmet! :) 

Fortsat god weekend! :)

1 kommentar:

  1. Flot mønster, både som strik og broderi. -og fine farver du har brugt. God kamp:-)

    SvarSlet