torsdag den 10. maj 2012

Så kører vi igen! :)

Så har jeg fået nye pinde efter jeg knækkede den ene i sidste uge! Jeg forsøgte mig med mine reserve metalpinde, men jeg måtte give op, fordi jeg blev så træt i hænderne og skulderne af at strikke med dem. Så jeg glæder mig rigtig meget til at kunne strikke med mine højt elskede KnitPro igen ;)


Pinde og garn ligger nu klart til i morgen :)


Og denne bunke ligger klar til at blive lavet til punge. Jeg mangler lynlås til dem, så det kommer på 'to-do-listen' til weekenden! Mor har planer om at lave et arrangement i forbindelse med kulturnatten i starten af juni, så jeg må hellere producere lidt, så mor kan sælge lidt for mig ;)


Denne er kommet lidt på vej - med hjælp af min nye symaskine :) Med lidt kreativitet og håndkraft, så fik jeg syet lynlåsen i.

P.S. Undskyld for den dårlige billedkvalitet....billederne blev taget hurtigt med mobilen inden sengetid.....

1 kommentar: