fredag den 4. maj 2012

Se hvad postmanden kom med!

Da jeg skulle ud af døren i formiddags, da lå der er stor pakke ude i gangen. Af nysgerrighed kiggede jeg, hvem den var til og blev helt overrasket, da jeg så, at den var til mig! :D


For noget tid siden blev jeg kontaktet af Dorthe, som spurgte, om jeg var interesseret i at lave en opskrift til garnet, som hun sælger i din webshop. Da garnet virker til at ligne meget det færøske 2-trådede garn, som jeg stikker med, så tænkte jeg, at det var en passende udfordring for mig :)


Sammen med garnet lå et lille brev fra Dorthe, hvor hun siger, at hun her sender mig en lille garn pakke......LILLE???? Som I kan se ovenfor, så var det en KÆMPE pakke og en stor mængde garn jeg modtog! 1000-takk Dorthe! :) 


Jeg havde aftalt en model med Dorthe, så nu skal jeg bare vælge, hvilke farver den skal have......der er så mange at vælge imellem, så det bliver ikke let at skulle begrænse sig til nogle helt få! 

Jeg har lige et andet strikkeprojekt igang, så det skal lige gøres færdigt inden jeg går igang med sweateren til Dorthe. Når jeg ser på garnnøglerne, så har jeg bare lyse til at gå igang med det samme! ;)

......men skal lige ud at købe nye pinde før jeg kan gå igang med noget som helst ;)

3 kommentarer:

  1. Ih, hvor heldig kan man være- jeg ville godt nok også blive temmelig rørt. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også helt oppe at køre, da jeg åbnede den! :) .....er det faktisk stadig ;)

      Slet
  2. Wow, for en drøm :D heldige du! Er spent å se hva du strikker av det, og hva du synes om garnet. Er stadig på jakt etter nye garn-anbefalinger :) Lykke til!

    SvarSlet