tirsdag den 1. maj 2012

Og vinderne er.......

Først vil jeg sige, at jeg er helt overvældet over, hvor mange, der havde lyst til at være med i give away'en! :) Hele 73 sedder var nede i skålen! :)


Sådan så det ud inden sedlerne kom ned i skålen og min flat mate Nicol trak de tre heldige vindere! :)

1. præmie går til Micha, der skrev en kommentar her på bloggen :)

2. præmie går til Jastrid M. Jensen, som like'ede indlægget på FB :)




3. præmie går til Britt Warner, som like'ede indlægget på FB :) 

Tillykke til jer tre! :)

Og 1000-tak til alle jer, da var med! :)

Til jer, der har vundet: Kan I sende en e-mail til davadottir@gmail.com hvor I oplyser jeres adresse? :) Så sender jeg præmierne med posten!

1 kommentar:

  1. Jubii jeg har vundet :) tusind tak Rannvá...
    og tillykke til de andre vindere :)
    KH Micha

    SvarSlet