fredag den 15. februar 2013

God start på dagen

Dagen i dag startede med den flotteste solopgang, som jeg kunne nyde fra udsigten fra mine forældres stue :)


Efter solopgangen var dagens første opgave på programmet - cupcake-bakning :) (ikke så dårlig start på dagen, vel? ;)


Det farverige cupcakepynt, som jeg lavede i onsdags skal pynte nogle cupcakes til en barnedåb i morgen. Jeg lavede samme muffins til en barnedåb sidste år, og da fik jeg at vide, at det var rigtig lækkert med rabarber. Så den bliver nu gentaget :)


Jeg er så heldig, at jeg bare kan slappe af og nyde morgenen med nogle af mine yndlings ting - en god kop te, strik og min computer ;) Og jeg får nogle gode råd med på vejen.....min 'tallerken' er en platter af Piet Hein med teksten "Gro i ro - Lær af træer' :) Og koppen, som mor har købt af en keramiker på Åland, har teksten "Live well - Laugh often - Love much" :) Så jeg synes, at jeg er kommet godt afsted i dag ;)

Strikketøjet til venstre i billedet er det første strikkeprojekt til vores baby - en turkisfarvet cardigan - hvis det nu bliver en dreng :) Jeg har flere cardiganer på lager, men mærkeligt nok er de alle i pigefarver eller med pigede knapper!

God fredag til jer alle! :)

2 kommentarer:

  1. Bedre start på dagen kan man vel næppe få. Ha' en rigtig dejlig fredag :-)

    SvarSlet
  2. Fed farve, det er totalt min yndlings for tiden..

    SvarSlet