onsdag den 13. februar 2013

Overspringshandling

Egentlig skulle jeg sidde med mit speciale, men jeg kunne ikke lade være med at lave nogle tests med fondant ;)


Jeg har tænkt mig at pynte nogle cupcakes til en barnedåb på lørdag, og så ville jeg lige se, om de udstikkere og de farver, som jeg har, kunne bruges. Jeg er ikke 100% tilfreds, men jeg synes, at det kan bruges ;)

Ellers takker jeg mange gange for alle lykkeønskningerne! :) Jeg håber, at mit normale energiniveau snart vender tilbage, så jeg igen kan have følelsen af, at jeg kan få lavet noget hver dag. Glæder mig også til at få konsentrationsevnen tilbage - den har været helt væk de sidste par måneder. Jordemoderen sagde, at det snart burdte blive lysere for mig :)

Og jeg takker også for opskrifter og links til djævlehuer! :) Jeg var faktisk igang med en djævlehue, som jeg strikkede efter en opsrift fra Sandnes Garn. Jeg strikkede en størrelse 6 mdr med 2-trådet færøgarn, men den er blevet super stor! Den er mindst en størrelse 12 mdr! Jeg tror, at jeg laver den færdig og smutter så forbi hos svigerinden for at se, om datteren på 16 mdr kan passe den.  

3 kommentarer:

  1. Tillykke :) glæder mig til at følge med mens du strikker for den lille en :)

    SvarSlet
  2. Veit at Gros djevlehue er super poppuler. Prøva og googla myndir, so sær tú hvussu hon sær út. Her er uppskriftin http://grosblog.wordpress.com/2007/01/18/her-er-den/

    SvarSlet
  3. Ein lítil rætting liggur her http://grosblog.wordpress.com/2007/02/05/feil-i-oppskrift/

    SvarSlet